RSS Feed Random Comic Add To Favorites Little Sweet Angelic Demon is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

1 - 10

March 14th, 2012, 5:50 am

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply Feruru, March 14th, 2012, 6:06 am

Simple page~ Haha (.__.)

Reply Advertisement, December 18th, 2017, 10:20 am

User's Comments:

Reply RainbowRandomness, March 14th, 2012, 7:09 am

Oh shit o.o
Has he not got any demon powers to make him leave? Or does he secretly want him all over him? ;)
The eyes, the eyes!! <3

Reply CareBearCara101, March 14th, 2012, 7:51 am

OMG please do more the eye's you draw are so intence I sware I see them blinking if I stare at the screan to long:)

Reply Andrea C.Castro, March 18th, 2012, 9:11 pm

This comic is really fantastic so far :D I love your artwork! I can't wait to see where you go with this!.DO You wanna read mine??? n.n

Reply Feruru, March 21st, 2012, 12:03 am

<3 <3 <3 @RainbowRandomness: Hahaha XD I don't think he'll be using his demon powers just yet. Ain't he a sweet demon? (> 7 0)

@CareBearCara101: Thank you for reading <3 Haha, don't worry, the eyes will always be there ;9

@Andrea C.Castro: Thank you so much. XD Sure, I'll go and have a look at it (^^)v

Reply AsianIdiot16, August 10th, 2012, 1:13 am

It looks like he's trying to seduce the prez rather than push him away....

Reply Feruru, October 20th, 2012, 5:21 pm

@AsianIdiot16: Lol it totally looks that way. What a way to threaten pres.. he failed it XD

Post A Comment